Perşembe, Haziran 08, 2006

Kahvaltı olayı

Merhabalar.. Kahvaltı için 2 kişiden haber vereceğim için böyle yazayım dedim.. Zaten pek renkli değil bu hafta burası :P
Bizim yatılı misafirimiz var hsonu gelemiyoruz, bir de küçük baby'miz var zor oluyor böyle kalabalık organizasyonlar gibi saçmasapan 2. bahanemi de ekliyorum.. :)
Bir de bu siteye girmez dediğim Mahmut Bey'den de haber var.. Siteye girmiş, yazımı okumuş ve aradı.. "Ben giriyorum, merak etme ama yazmayı sevmiyorum " dedi.. :) O da katılmak istermiş bu organizasyona ama onun da bir engeli varmış. BMW Rider Academy. Pazar sabahı Çeşme yolunda emniyetli motorsiklet sürüş kursuna katılacakmış BMW'nin.
O yüzden gelemeceyekmiş, herkese selamı var. (Bu arada, bize bir fotosunu da yollayacak motorsikletiyle, söz aldım...)
Size iyi eğlenceler..Fotoları bekliyoruz..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home