Pazar, Haziran 11, 2006

11 Haziran 06, Keyifli Kahvaltı














Sema ve Banu arkadaşlarımızın girişimi ile, uzun süredir birbirlerini görmemiş olan eskitebalılar, Mavişehir'de bir araya geldik.
30 kişi katılabileceğini bildirmiş. Bu sayı son anda 50'ye çıkmış fakat bir sürpriz olarak, eşler ve çocuklarla 70'ten fazla idik.













Bir sonraki organizasyon, Eylül'de akşam yemeği olacakmış. Dört gözle bekliyoruz.
Resimlerin devamı için sağ alt köşedeki 11 Haziran isimli bağlantıyı tıklayabilirsiniz. Eğer sizin de çekmiş olduğunuz resimler varsa, diğerlerinin arasına eklenmesi için Banu'ya ya da Sema'ya gönderebilirsiniz. Yüksek çözünürlüklü resimlerden arzu edenler, bu yazının altındaki comment kısmını kullanıp talep edebilirler.
Bu güzel organizasyonları için Sema ve Banu'ya bir kez daha teşekkür ederiz.

1 Comments:

Blogger Ebru SENGER ERDOĞAN said...

sabah sabah geldim hemen baktım..güzel görünüyor..yalnız ben çok az kişiyi hatırlayabildim.. Ben mi unutmuşum, yoksa çoğunlukla fabrika kısmından katılım olmuş görünüyor.. ben bim'deyken, ilgili olduğum bölümler personel, muhasebe ve tema idi zamanında.. üretim çalışanlarını çok tanımıyormuşum herhalde...
neyse..başarılı bir organizasyon olmuş..sema'dan da bunu beklerdik.. tebrikler..

12/6/06 09:10  

Yorum Gönder

<< Home