Cuma, Haziran 23, 2006

HALA KAHVALTIDAYIM BEN !(pardon:)

merhaba,
Gecen hafta isyerinde izinler yuzunden cok buyuk bir yogunluk icerisindeydim.O yuzden kahvaltı mesajlarına malesef cevap veremedim ve guzel resimler icin tesekkur edemedim.Simdi fırsatım oldu:Asıl ben tesekkur ederim geldiginiz ve emegimizin bos olmadıgını gosterdiginiz icin..

Eylul'de zarif bir aksam yemegi icin girisimlere basladım bile!Tabi cocuklarımızla gelebilecegimiz uygun bir ortam oldugu icin kahvaltı organizasyonlarımız da yılda 1veya2 kere olmaya devam edecek.

Umarım herkes aynı keyfi alabilir,eski mezunların bulusması kimseye tuhaf gelmiyor ama eski calisanların bulusması, kendi imkanları ile katılmaları bence zor rastlanan ve o yuzden guzel olan bir durum..

iyi bir hafta sonu gecirmenizi dilerim..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home